Для пошуку клієнтів, які бажають купити дитячі іграшки, виконали наступні завдання:
- Дослідили цільову аудиторії: Дізналися, які групи людей найбільш імовірно зацікавлені у покупці товарів.
- Здійснили аналіз конкурентів: Вивчили, які компанії продають аналогічні товари і як вони просувають свої продукти в Інтернеті. Вивчили їхні стратегії маркетингу та просування.
- Створили відповідний контент: Розробили план створення цікавого та корисного контенту, який привернув увагу цільової аудиторії.
- SEO (пошукова оптимізація): Оптимізували веб-сайт та інший контент для пошукових систем, для того щоб підвищити його видимість у пошукових результатах.
- Картки товарів: Опрацювали картки товарів інтернет-магазину.