Як не допустити переспам на сайті

Грамотно оптимізований текст будь-якої веб-сторінки спеціально для просування в ТОП пошукових систем завжди містить ключові слова — це запити користувачів, розподілені в тексті з певною частотою. Наявність ключів в тексті сприяє виходу ресурсу по заданому запиту на верхні позиції ПС, але якщо зловживати частотою ключових слів, то така надмірна сео-оптимізація може призвести до діаметрально протилежного результату.

Що таке Переспам

Надмірне захоплення повторенням будь-яких слів, в тому числі та ключових — заведено вважати переспамом. Інакше кажучи, в тому випадку, коли від частих повторень слова «нудити починає» – кажуть про надмірну нудоту тексту. Читати це неприємно людині, він швидко покине таку сторінку. Пошукові роботи зі свого боку можуть ввести й штрафні санкції — відфільтрувати й відправити сайт в бан.

Варто враховувати, що пошукові системи розвиваються і вже зараз навчилися «читати» текст, для них не складе труднощів відрізнити текст, написаний для людей, від заспамленності ключовими запитами тексту з метою маніпулювання роботами ПС.

Оптимальним заведено вважати наявність максимум двох ключових запитів на обсяг тексту в 1000 знаків без пробілу.

Ключові запити повинні органічно і рівномірно вписуватися в тіло статті, не створюючи нелегкотравних мовних зворотів. Оптимально, коли перше входження спостерігається на самому початку статті, друге в кінці. Засмітити сторінку можна не тільки переспамом ключів, а й великою кількістю внутрішніх посилань, анкорами, великою кількістю тайтлів і зображень з ключовими фразами. Така надмірна оптимізація веде до зниження індексу як окремих сторінок, але і пессимізації сайту в цілому.

Постперевірка на нудоту

Перед тим, як викласти текст на сайт, вебмайстру варто перевірити контент на нудоту. Для цих цілей служать спеціальні програми та ряд онлайн-сервісів, наприклад, text.miratools.ru.

Граничними нормами показників нудоти тексту вважається діапазон 1-5%. Знизити рівень переспама допоможе використання синонімів до ключових слів. Розведення і синонімізація також може допомогти в залученні додаткових читачів і в розширенні аудиторії сайту.

Шкода і користь ключових слів — де межа щільності й нудоти?

Питання «як» і «скільки» ключових слів на кожну одиницю тексту повинно бути в контенті хвилюють сео-оптимізаторів і веб-майстрів вже довгі роки. Щільність ключових слів безпосередньо впливає на питання просування сайту, саме тому нудоті та щільності слів приділяється така велика увага.

Визначаємо щільність самостійно

Точне значення оптимально допустимої щільності пошуковики, природно, не розкривають, тому сео-оптимізаторів і веб-майстрам методом проб, спостережень і помилок необхідно самим визначати оптимальне значення щільності ключових слів.

Прийнятна щільність ключів

Різні принципи, алгоритми роботи пошукових систем ведуть до того, що для кожної з них оптимальної буде різна щільність ключових запитів в тексті. Для Яндекса вважається, що щільність ключових слів повинна становити близько 3-4%, для Гугла ж це параметр становить 5-7%.

Переспам або недобір

Визнаним оптимальним значенням щільності ключових слів вважається рівень 3-7%. Зниження цього показника до 1-2% знижує й ефективність роботи пошукових систем, і висновок в ТОП сторінки по заданому запиту.

Збільшення щільності слова понад 10% здатне просто «поховати» статтю в очах пошукових систем. Це явище і заведено називати моторошним терміном — Переспам. В цьому випадку текст стає нелегким для читання і нагадує строкату стрічку з безглуздого набору слів і виразів. Такого виду тексти не люблять як читачі, так і пошукові системи, які орієнтовані на захист інтересів читачів.

Якою має бути щільність?

Ефективність просування залежить не тільки від щільності ключових запитів в тексті, але і від грамотного їх підбору. Вибираючи тільки низькочастотні запити, або ключові фрази, які не відповідають темі статті, чекати будь-якого позитивного ефекту не варто.

Намагайтеся компонувати тексти саме ключовими релевантними запитами з різною частотністю.

Грамотне розміщення ключових слів в тілі статті

Особливу увагу слід приділяти правильному розташуванню ключових слів в тілі статті. Перше входження бажано розташувати якомога ближче до початку тексту. Оптимально, якщо вперше ключові слова зустрінуться в першому абзаці статті. Решта входження необхідно рівномірно розташувати по всьому тілу контенту.

Входження бажано використовувати не тільки прямі, але розбавлені, а також морфологічні форми слів. Входження ключових слів повинно бути органічним і природним, щоб ні читач, ні пошукові системи не загострювали увагу на те, що в статті використані ключові запити. Це підвищить ефективність статті в цілому і допоможе підняти її в пошуковій видачі по необхідному запитом.

Обсяг символів в статті

Для досягнення максимального ефекту від сео-оптимізованого тексту намагайтеся робити статті досить об’ємними. Оптимальним для сайтів вважається розміщення статей вагою близько 1500-2000 знаків без пробілу. Заголовки у текстів повинні бути володіти унікальністю і привабливістю. Бажано, щоб він містив один з ключових запитів, який міститься в тілі статті.

Перевірка на унікальність і нудоту текстів

Структура тексту для легшого сприйняття повинна містити абзаци, списки, підзаголовки й т.д. Унікальність повинна бути вище 95% для того, щоб пошуковики статтю не сприймали як плагіат. Структуровані статті подобаються відвідувачам, добре сприймаються і ранжуються пошуковими системами.

Перевірити щільність ключових слів онлайн досить просто, достатньо ввести в пошуковому рядку фразу «перевірити сайт» і знайти функцію тестування щільності ключів. Хороших вам результатів!

Рубрика: Блог
Поділитися
Facebook
Telegram
Twitter