Додавання матеріалу на сайт

Контент для блогу

Контент для блогу — просто це написати чи складно? Відповідь не зовсім простий, як здається на перший погляд. Здавалося б, ну дав тобі блогер ТЗ, дав тему і пиши собі на здоров’я, дуже рідко, коли в такому контенті потрібні ключі, як в СЕО статті. Але водночас, якщо ви хочете потрапити, що називається, в тему блогу, вам необхідно почитати / ознайомитися з блогом.

Сьогодні мало хто з цих самих блогерів самі пишуть статті, найчастіше вони просто замовляють копірайтерам, як і ви. А це означає, що ви просто зобов’язані (щоб написати хорошу статтю, за яку вам не буде соромно) потрапити в стиль написання попередніх «авторів». Ми дуже часто писали й пишемо для блогів, але вже для тих людей, з якими співпрацюємо не один рік. Нам пощастило, то були адекватні люди.

Копірайтинг

Як ми починали працювати з блогерами? Хтось комусь нас порекомендував, але ми не кинулися з головою у вир — ми, для початку поспілкувалися з замовником по скайпу ГОЛОСОМ, щоб почути його, зрозуміти його бачення теми, адже це ЙОГО блог, а значить ми повинні підтримувати його стилістику ведення блогу. Аж до деяких слів і словосполучень, які він використовує найбільш часто. Якщо ж автор сам не знає, що він хоче, просить вас зробити те, невідомо що, не може чітко сформулювати власні думки — ну … що сказати, ми від таких відмовлялися. Адже господар блогу точно повинен знати, що йому треба. Читати чужі думки ми ще не навчилися, оскільки в Гоґвортсі не піддаються навчанню.

Як працювати з блогерами?

Зрозуміло, що зараз багато блогерів наймають «рабів» для підтримки, що називається власним іміджем, хочете працювати на блог? НЕ полінуйтеся витратити кілька годин для вивчення блогу, інакше, вам удачі не бачити. Тільки повне занурення в тематику гарантує позитивний результат — замовник вас оцінить, а значить, запропонує тривалу співпрацю.

І, так, хороший контент для блогу не може коштувати менше ніж 1,5 у.о. Пропонують 30 за кіло? За такі гроші блогер повинен сам постаратися розкрутити своє «творіння», бо «ми не раби-раби не ми».

Подібний контент дуже сильно відрізняється від бізнес-контенту, можна собі дозволити деякі & quot; вольності й жарти & quot; типу в стилі автора. Саме так ми пишемо контент для блогу. В принципі, цю статтю теж можна вважати прикладом «блогової».

Якщо вам необхідно ведення блогу, а вам лінь, ну або немає часу — ми без проблем продовжимо життя вашій сторінці.

З найкращими побажаннями!

Рубрика: Блог
Поділитися
Facebook
Telegram
Twitter