SEO оптимізація по праву вважається тим самим рушійним інструментом, без якого новий сайт так і буде бовтатися десь або на задвірках видачі пошукових систем. Але, роботи роботами, а як же зробити сайт привабливим і для читачів і для пошукових систем? Розберемося по черзі.
Текстовий обсяг
Перше, що повинен зробити веб-майстер для збільшення відвідуваності сайту — наростити кількість викладеного матеріалу на сайті. Постів повинно бути багато для того, щоб відвідувачам було що читати та для чого повертатися на сайт знову. Як правило, тексти пишуться невеликі за обсягом — від 2 до 20 тисяч знаків. Занадто довгі «простирадла» користувачам малоцікаві за рідкісним винятком, а ось кількість матеріалу — параметр, який заслуговує на увагу. Велика кількість статей сприймається добре не тільки відвідувачами, а й роботами пошукових систем.
Кількість і щільність ключів
Мало при оформленні поста просто вказати ключові слова. Вони повинні зустрічатися в тексті хоча б 2-4 рази. Оптимально розташування ключів рівномірно по всьому тексту з обов’язковим входженням в самому початку і кінці поста. Ключову фразу бажано використовувати в прямому входження.
Щільність ключових слів вважається у відсотках до основного тіла статті. В середньому щільність ключів повинна складати близько 5-7%. Перевищення порога буде агресивно сприйнято пошуковими системами та загрожує пессимізації, а зниження буде недостатньо для успішного просування.
Використання тегів
Навчіться правильно користуватися тегами й заголовками. Входження ключових запитів в теги «h1» і «h2» вкрай важливо для пошукового просування. У тілі статті бажано використовувати тег «strong» для виділення ключових фраз і слів. Використання заголовків і інших тегів важливо, але варто не забувати про щільність ключів, про що говорилося вище.
Title
Це теж свого роду заголовок, але він відноситься вже до посту в цілому. Грамотному написанню title варто приділити особливу увагу, тому, що саме він відіграє велику роль у видачі.
Title повинен бути коротким (50-80 знаків), інформативним, яскравим і незабутнім. Саме title виводять пошуковики на запит користувачів. Тому цього тегом необхідно приділяти особливу увагу.
Оптимізація зображень
Всі зображення, розташовані на сторінках сайту, повинні бути оптимізовані. Полегшується їх вага без втрати якості для прискорення завантаження, в обов’язковому порядку присвоюються теги «Alt» – тобто альтернативний текст, який описує суть зображення. Досить часто користувачі шукають необхідну інформацію по картинках. Пошукове просування за допомогою зображень — прекрасний додатковий інструмент для розкрутки сайту.
Description (опис матеріалу)
Цей метатег так само заслуговує на увагу, через те, що він виводиться в пошуковій видачі в якості опису сторінки. Саме це опис бачить користувач в пошуку ще до відвідування вашого сайту. Description повинен бути невеликим (близько 150-200 знаків), але досить ємним і інтригуючим, щоб привернути увагу відвідувача.
Keywords
В сучасних умовах цей метатег вже втратив колишню силу, проте нехтувати ним не варто. Заповнюючи ключові слова в оформленні поста, ви завжди зможете звернути увагу роботів пошукових систем на необхідних ключах.
Ось і всі основні секрети. Оптимізуйте свій сайт з їх використанням, і ваш ресурс швидко виявиться в ТОПі видачі. Якщо вам потрібен якісний, професійний контент — сміливо звертайтеся до наших копірайтерам. Ми завжди готові надати допомогу.