Для початківців вебмайстрів, які бажають просунути свій сайт в пошукових системах, буде корисна інформація, запропонована в нашій статті. Отже, з чого почати?
Правило перше: унікальний контент
Будь-який текст, або візуальний супровід (зображення), що розміщуються на сайті називаються контентом. Залежно від типу і призначення сайту контент заведено ділити на який продає, або інформаційний.
Продаючий веб-ресурс наповнюється контентом відповідного змісту — це тексти, що пропонують купити товари, послуги. Як правило, “продаючі” сайти — це магазини, сайти компаній, корпоративні сайти.
Інформаційні сайти — це портали новин, оновлювані проекти, що містять інформацію, ЗМІ. Наповнюються вони відповідним контентом. Завдання Вебмайстра зробити контент не тільки корисним для відвідувачів і цікавим, обов’язкова умова для просування — унікальність. Не можна просто копіювати контент з інших ресурсів, необхідно викладати щось унікальне, тільки в цьому випадку у відвідувачів виникне бажання ділитися посиланням на ваш сайт, просуваючи його тим самим в мережі.
Правило друге: ключові слова
Успіх ефективного просування сайту залежить від використання в контенті ключових слів. Ключовики — це ті самі фрази й слова, які вводяться в рядок пошуку. Саме по ним ваш сайт будуть знаходити потенційні відвідувачі. Тому наявність і виділення ключових слів у тексті обов’язково.
Правило третє: SEO-оптимізація
Вся текстова складова сайту повинна бути оптимізована для кращого просування. Оптимізований текст краще індексується і піднімається в рейтингах пошукових систем на більш високі позиції. Під SEO мається на увазі повтор ключових запитів, органічно розташованих в тілі тексту.
Входження
Системи входження розрізняються для різних пошукових систем. Входження — це форма написання ключового запиту в тексті. Пряме входження (точне і дослівне написання пошукової фрази) характерно для індексації та видачі Google, Яндекс же вважає за краще непрямі входження. Тільки після оптимізації тексту можна переходити до зовнішнього просування.
Самостійна розкрутка
Не треба бути великим гуру, щоб знайти та ознайомитися з основними принципами просування, рекомендованими Google. Отже:
- Кожна сторінка повинна бути озаглавлена, тобто мати унікальний заголовок;
- Навігація на сайті повинна бути максимально простою та зручною;
- Обов’язкове використання тегів (title);
- Пропонуйте унікальний контент;
- Оптимізуйте зображення на сайті;
- Використовуйте релевантний анкорний тексти;
- Користуйтеся аналітикою і безкоштовними інструментами для веб-майстрів.
- Постові, тобто посилання з блогів,
- Контекст, посилання в тілі статей,
- Посилальна маса з внутрішніх сторінок,
- Наскрізні посилання,
- Посилання, розміщені в каталогах,
- Посилальна маса з соціальних мереж і закладок.